Sunday 24 June 2012

happy birthday to me!!

salam....

hari ni sebenarnye ari jadi sy yg ke 30! tak sangka dah 30 rupenye huhuhu..
alhamdulillah dah mencapai umo 30 ni, saya ada harta yg sangat bernilai iaitu anak2 sy..
juga suami yang amat sy sayangi..

harta lain?? secara jujurnye saya mmg tak punye ape2 (sedih tak huhu)...
saya takde keta, umah... sume suami punye...
mungkin belum sampai time saya utk memiliki itu semua.. 
tp alhamdulillah rezeki saya dari segi kebahagiaan dengan famili, ketenangan, cukup makan pakai, shopping utk anak2 (dah lama tak shoping utk diri sndiri sbnrnye)...

saya berharap dengan peningkatan umur ni,sy berkesempatan lebih banyak masa lagi utk beramal ibadat. berubah menjadik muslimah yang lebih baik, ibu yang mithali dan juga isteri yang diberkati. amiiinnnn...

saya sayang semua..


No comments:

Post a Comment